Vanaf 20 april 2016 verdwijnen FM Brussel, TV Brussel, Brussel Deze Week, Agenda en brusselnieuws.be en komt BRUZZ in de plaats.
Vanaf 20 april wordt de Vlaams-Brusselse Media (FM Brussel, TV Brussel, Brussel Deze Week, Agenda en brusselnieuws.be ) BRUZZ, een nieuw mediamerk voor online, radio, televisie en print.
Persbericht
BRUZZ: de nieuwe referentie voor Brussel
De Vlaams-Brusselse Media lanceren BRUZZ, een gloednieuw mediamerk voor online, radio, televisie en print.
FM Brussel, TV Brussel, Brussel Deze Week, Agenda en brusselnieuws.be verdwijnen. In de plaats komt BRUZZ, één merknaam die staat voor alles wat er gebeurt in Brussel. Met als baseline ‘You Are the City’ richt BRUZZ zich tot iedereen die gebruik maakt van de stad.
BRUZZ is ook de start van een nieuwe manier van werken. Zo wil BRUZZ inspelen op het continu vernieuwende mediagebruik. Een gecentraliseerde redactiewerking moet het mediabedrijf nog sterker maken. Dankzij samenwerkingsverbanden met partners kom je BRUZZ ook tegen op andere kanalen.
Jeroen Roppe, Algemeen Hoofdredacteur van BRUZZ licht toe: “Morgen geven we het startschot van BRUZZ, het begin van een samenwerking met iedereen die actief is in de stad.”